Czy cena wirtualnych biur w Warszawie zależy od pakietów, jakie dane firmy mają do wyboru? Sprawdźmy!

Wynajem wirtualnego adresu ma za zadanie pomóc w prowadzeniu biznesu. Z jednej strony pozwala wzmocnić zaufanie klientów do marki, z drugiej gwarantuje dużo oszczędności w stosunku do posiadania fizycznego biura. Nic więc dziwnego, że najbardziej pożądane są te oferty, które obejmują prestiżowe lokalizacje i mają niskie ceny. Warto zatem dokładnie przemyśleć, który pakiet wybrać. 

Jakie oferty pakietowe są dostępne w wirtualnych biurach?

Oferta pakietowa to sposób prezentacji produktów lub usług, w którym różne elementy są łączone w jedno kompleksowe rozwiązanie i oferowane klientom jako całość. Taka forma propozycji ma na celu zaspokojenie różnorodnych potrzeb klienta, jednocześnie zapewniając mu korzyści wynikające z zakupu zbiorczego. W innym modelu zakup pakietu może wiązać się z wydłużeniem umowy, co powoduje, że dostawca może zaproponować lepsze warunki jednostkowe. 

Obie wymienione strategie ofert pakietowych są z powodzeniem realizowane na rynku wirtualnych biur w Warszawie. Dzięki różnorodności propozycji każdy klient może znaleźć dokładnie to, czego w danym momencie potrzebuje.

Cena wirtualnego biura w Warszawie a pakiety usług

Każdy dostawca usługi wirtualnego adresu konfiguruje swoją ofertę w sposób indywidualny. Jedni proponują świadczenia darmowe i dodatkowe, inni wyceniają każde z działań oddzielnie, jeszcze kolejni szeregują je w pakiety (np. podstawowy, rozszerzony i premium). Generalna zasada takich pakietów jest jednak podobna w każdym przypadku.

W skład propozycji wchodzą usługi wliczone w cenę podstawową, np. możliwość rejestracji pod danym adresem, odbiór listów i informowanie o przesyłce. Czasami do tego zestawu dołącza także odbiór paczek. Za każdą dodatkową funkcjonalność pobierane są opłaty. Przykładowy cennik prezentuje się następująco:

  • Skanowanie listów: ok. 250–350 złotych za 300 skanów.
  • Powiadomienia SMS o przesyłkach: 140–180 złotych za 300 wiadomości.
  • Wyrobienie pieczątki: 40–60 złotych.
  • Reprezentacja w urzędzie: 150–200 złotych.
  • Rejestracja działalności gospodarczej: 350–500 złotych.
  • Przygotowanie wniosku do KRS: 550–700 złotych.
  • Przygotowanie wniosku o rejestrację do VAT: 400–600 złotych.
  • Wynajem sali konferencyjnej: od 50 złotych za godzinę. 
  • Prowadzenie pełnej księgowości: od 500 złotych przy 10 dokumentach na ryczałcie.
  • Prowadzenie i rozliczanie amortyzacji środków trwałych: 5 złotych za każdy środek trwały.
  • Nazwa i logo firmy w lobby: 30–50 złotych miesięcznie.
  • Dedykowana linia telefonu: 70–100 złotych miesięcznie.
CZYTAJ  Rozwiń swój biznes e-commerce dzięki pozycjonowaniu

To oczywiście nie koniec możliwości, bo pakiety mogą zawierać także lokalny numer faksu, wysyłkę fizyczną poczty czy usługi kadrowe. Przed podpisaniem umowy warto zwrócić uwagę, czy dostawca wymaga wniesienia opłaty początkowej (np. w formie opłaty aktywacyjnej). Jej koszt może wynieść nawet ponad 200 złotych. Miło zaskoczą Cię ceny wirtualnych biur w Warszawie na stronie Biznes Centrum: https://biznescentrum.com/wirtualne-biuro-cennik/.

Ile kosztuje wirtualne biuro w pakietach czasowych?

Usługę wirtualnego biura można kupić na kilka miesięcy, ale istnieje też opcja zobowiązania na dłuższy czas. Ta pierwsza formuła jest zwykle  droższa. Czasami różnica potrafi być nawet kilkukrotna. Jeśli zatem Twoja firma generuje stabilne przychody, nic nie wskazuje na spadek liczby zleceń i zależy Ci na minimalizowaniu kosztów stałych, związanie się 3-letnią umową będzie optymalnym rozwiązaniem. Jeśli jednak nie masz pewności, czy Twój pomysł biznesowy okaże się atrakcyjny dla klientów, na początek możesz wybrać mniejszy pakiet na dużo krótszy okres. 

Obraz zawierający tekst, zrzut ekranu, Czcionka, numer

Opis wygenerowany automatycznie

Przykładowy cennik wirtualnego biura w Warszawie od Biznes Centrum

Dodaj komentarz